Nu există produse în coș
„Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”
„Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, in termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”
Astfel, clientul are dreptul să notifice în scris că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului, pe unul din e-mailurile din secțiunea Contact sau pagina Acasă. Noi vom lua la cunoștința cererea d-voastră și vă vom da acceptul de retur și un număr de înregistrare.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 15 zile de la retur, în contul IBAN specificat de client. De asemenea, dacă dorește, clientul poate comanda alt produs în locul celui returnat.
Renunțarea la cumpărare în termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Dacă produsul ajunge la noi într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand (atunci când produsul se pretează a fi vândut ca second-hand) sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Această clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Vă rugăm să pregătiți corespunzător coletul înainte de expediere.
Colete ce nu vor fi acceptate:
În cazul în care ați ales returnarea produselor direct la sediul FURIK COM este necesar să prezentați operatorului nostru factura din care provin produsele restituite. După verificarea integrității produselor, operatorul vă va restitui contravaloarea lor în baza actului de identitate. (ATENȚIE! Actul de identitate prezentat trebuie să fie al persoanei pe numele căreia s-a emis factura din care provin produsele)
Vă rugăm să respectați termenii de returnare cu care ați fost de acord în momentul în care ați finalizat comanda. Vă mulțumim!