POLITICA DE RETURNARE

Ne dorim să fiți pe deplin mulțumiți de produsele cumpărate din magazinul nostru online. Dacă din anumite motive nu sunteți pe deplin satisfăcuți de articolele achiziționate le puteți returna iar noi vă vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră sau vă vom permite să cumpărați alte produse de valoarea respectivă.

 

PREVEDERI LEGALE
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice, dar noi o vom extinde și la persoane juridice. Ordonanța Guvernului nr. 130/2000 prevede următoarele:

„Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”
„Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, in termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”

 

PRECIZĂRILE NOASTRE - IMPORTANT
Noi ne angajăm să nu existe neconformități între imaginile și caracteristicile produselor prezentate de noi pe site față de produse în realitate, astfel încât decizia d-voastră de retur să nu fie luată din asemenea motive.
În cazul în care vă decideți totuși să înapoiați anumite produse, care poate nu corespund dorințelor dumneavoastră, puteți să o faceți conform legii, suportând însa costul returului. Sperăm că acest lucru, aflat în concordanță cu legea română nu va cauza nici o neplăcere, ci dimpotrivă relațiile dintre noi vor deveni mai apropiate. Vă rugăm să faceți o simulare de calcul pentru a afla valoarea aproximativă a transportului prin FAN Courier dând click aici. Nu recomandăm folosirea altui curier din motive de siguranța și de logistică. (pot apărea întârzieri, pierderi, încurcături etc)

Astfel, clientul are dreptul să notifice în scris că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului, pe unul din e-mailurile din secțiunea Contact sau pagina Acasă. Noi vom lua la cunoștința cererea d-voastră și vă vom da acceptul de retur și un număr de înregistrare.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 15 zile de la retur, în contul IBAN specificat de client. De asemenea, dacă dorește, clientul poate comanda alt produs în locul celui returnat.
Renunțarea la cumpărare în termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Condiția principală pentru retur este ca produsul să ajungă înapoi la noi în aceeași stare în care v-a fost livrat, cu etichetele intacte, nefolosit și să aibă ambalajul original și documentele care l-au însoțit.

Dacă produsul ajunge la noi într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand (atunci când produsul se pretează a fi vândut ca second-hand) sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Această clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Vă rugăm să pregătiți corespunzător coletul înainte de expediere.

Colete ce nu vor fi acceptate:

  • colete trimise fără notificare pe e-mail și fără acceptul nostru cu număr de retur;
  • colete trimise cu ramburs;
  • colete care nu conțin elementele necesare identificării returului.

 

CUM ȘI UNDE TRIMITEȚI COLETUL
  • coletele se trimit către S.C. FURIK COM S.R.L la adresa Str. Alexandru Roman nr.2/C, Oradea. Precizați pe eticheta și numărul de retur primit de la noi.
  • coletul trebuie etichetat și cu datele expeditorului
  • pentru a afla un număr de telefon de la FAN Courier din orașul d-voastră puteți sună la 021 9336 sau 0742.55.22.33
  • din motive administrative trebuie să trimiteți produsele returnate fără a opta pentru serviciul de ramburs. Restituirea banilor prin transfer bancar se va face în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la data primirii coletului iar dacă returnați produsele personal la sediul nostru, plata se va face pe loc.

În cazul în care ați ales returnarea produselor direct la sediul FURIK COM este necesar să prezentați operatorului nostru factura din care provin produsele restituite. După verificarea integrității produselor, operatorul vă va restitui contravaloarea lor în baza actului de identitate. (ATENȚIE! Actul de identitate prezentat trebuie să fie al persoanei pe numele căreia s-a emis factura din care provin produsele)

Vă rugăm să respectați termenii de returnare cu care ați fost de acord în momentul în care ați finalizat comanda. Vă mulțumim!

INAPOI SUS